تصویر روانشناسی بازار، مهمترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه‌گذاری

روانشناسی بازار، مهمترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه‌گذاری

کد کالا: 101039203
۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال

روانشناسی بازار، مهم ترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه‌گذاری

همه ما کسانی را می شناسیم که هر روز سرکار می روند ، برای کسب پول بیشتر تلاش کار می کنند، پول بیشتری کسبب می کنند اما نمی توانند ثروتمندتر شوند. بد تر آنکه بسیاری از ما کسانی را می شناسیم که در نتیجه سرمایه گذاری پول خود در بازار بورس، طلا و املاک دارایی خود را از دست داده اند. در نقطه مقابل این گروه ، فقط اندکی از فعالان بازارقادر به تحقق بخشیدن به رویاهای خود می شوند.

همه ما در فرآیند زندگی و  سفر بلند مدت  انباشت ثروت ، دشمن بسیار خطرناک ، موذی و سرسختی داریم به اسم بازار که با استفاده از سلاحی پنهان به نام جنگ روانی حساب شده از هر فرصتی استفاده میکند . از جمله سوء استفاده از ضعف عاطفی ما، نترسیدن در زمانی که ممکن است بدترین اشتباه را مرتکب شویم؛ پشیمان شدن درست در زمانی که بهترین شرایط کسب سود برای ما فراهم است ؛ طمع کردن برای یک فرصت به ظاهر طلایی و......

به همین دلیل نویسنده دلیل اصلی خود را از گردآوری و نگارش این کتاب ، تنظیم مجدد قواعد بازی ، و آموزش شما برای پیروزی در جنگ روانی بازار مطرح میکند و تمامی آن با به رسمیت شناختن این فرضیه اساسی شروع می شود: به نظر می رسد که تجلی موفقیت در کسب و کار یا سرمایه گذاری بستگی به بازار دارد در حالی که حقیقت چنین نیست و تجلی موفقیت در کسب و کار یا سرمایه گذاری بستگی به شما دارد.

ساختار کتاب برگرفته از یکی از کاربردی ترین کتاب های مطرح در زمینه روانشناسی بازار، اثر دکتر پترسون و دکترمارتا  است و شامل فصل های زیر می باشد :

-فصل اول:

هویت در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛ چرا فعالان بازار به هویت نیاز دارند؟

  • فصل دوم:

مبانی و اصول هویت در کسب و کار یا سرمایه گذاری  چارچوب ها ، انگیزه ها و اهداف

  • فصل سوم:

شخصیت و سرشت در کسب و کار یا سرمایه گذاری

  • فصل چهارم:

عواطف یا محرک های پنهانی رفتار در کسب و کار یا سرمایه گذاری

-فصل پنجم:

ارزش ها در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛ چه چیزی بیشتر برای شما مهم است؟

  • فصل ششم:

نقاط کور در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛ شناسایی و اجتناب از تله های ذهنی

-فصل هفتم:

استرس در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛ هموار کردن فراز و نشیب ها

  • فصل هشتم:

راهکارهای عملی بهبود عملکرد در کسب و کار یا سرمایه گذاری

در تمامی فصول هشتگانه این کتاب سعی شده است با استفاده از فنون متنوع از جمله مطالعات موردی ، تمرین ها و پرسشنامه هایی با ویژگی خود ارزیابی شرایطی فراهم شود که خواننده در موضوع مورد بحث توانایی و مهارت های لازم و ضروری را در خود شکل دهد و از آنها در فرآیند رشد و توسعه کسب و کار یا سرمایه گذاری استفاده کند . و در نهایت بتوانید در طول سفر کسب پول و ثروت ، ترس خود را کنترل و مدیریت کرده و هویتی محکم و استوار در کسب و کار یا سرمایه گذاری خود پایه ریزی کنید. کتاب روانشناسی بازار تالیف محمد شبانی توسط انتشارات بورس به چاپ رسیده است.

نام کتاب : روانشناسی بازار؛ مهمترین ابزار بهبود کسب و کار یا سرمایه گذاری

مولف: محمد شبانی

نوبت چاپ: دوم

قطع: وزیری

تعداد صفحات:۴۲۴

نوع جلد: شمیز

شابک :  ۹۷۸-۶۰۰-۷۸۷۲-۳۵-۲

 

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند