تصویر خودآموز بورس

خودآموز بورس

کد کالا: 102011009
۴۰۰,۰۰۰ ریال

--*چکیده:
درباره‌ی بورس، کتاب‌های متعددی در ایران نوشته شده است، اما این کتاب‌ها بیشتر برای افرادی قابل استفاده است که یا متخصص بورس‌اند و یا اطلاعات مناسبی از آن دارند. به ندرت کتابی در این زمینه یافت می‌شود که بتوان آن را بدون آگاهی قبلی خواند و دانش  قابل توجهی از آن به دست آورد. دلیل نگارش کتاب حاضر این است که با آن بتوان جای خالی کتابی ساده، روان و قابل فهم را، برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار با بورس آشنا شوند، پر کرد.
از جمله ویژگی‌های این کتاب، علاوه بر سادگی، روانی و عدم نیاز به اطلاعات قبلی، این است که سعی شده مطالب آن بسیار کوتاه و سبک نگارش آن به گونه‌ای باشد که فرد نه تنها از خواندن مباحث آن خسته نشود، بلکه در پایان عمده‌ی مطالب آن به صورت زنجیره‌ای از آگاهی‌ها در ذهن او باقی بماند.
بعلاوه، این کتاب با هدف تشویق افراد برای ورود به بورس نوشته نشده است، بلکه هدف اصلی ما آشنا کردن مردم با واقعیتی است که در عرصه‌ی زندگی آنان وجود دارد. این واقعیت، نهادی به نام بورس است که میلیون‌ها نفر از افراد کره‌ی زمین در آن فعال‌اند و هر روز هم بر تعداد آنها افزوده می‌شود و همه‌ی جوامع برای ادامه‌ی حیات توأم با موفقیت خویش، چاره‌ای جز تأسیس و گسترش آن ندارند. مجموعه‌ی مباحث این کتاب اطلاعاتی را در اختیار خواننده می‌گذارد که با آن، می‌تواند علاوه بر پی‌بردن به اهمیت و ضرورت بورس، نحوه‌ی ورود و فعالیت در آن را نیز بیاموزد و با شناخت اصطلاحات رایج در آن و نکات لازم برای انتخاب سهام، زمینه‌ی فعالیت توأم با موفقیت خود را در این بازار فراهم آورد؛ امید که رضایت نسبی شما خواننده‌ی عزیز را جلب نماید و بازار سرمایه را با همان واقعیتی که دارد به شما بشناساند.

--*مشخصات
-*مشخصات ظاهری     :    ی 127 ص
-*رده بندی کنگره: 1393 9 الف 3 ا / 2 / 5720 HG
-*رده بندی دیویی: 64255 / 332
-*شماره کتابشناسی ملی: 2855698

--*سرفصلها:
-*بخش اول: آشنایی با بورس اوراق بهادار
-*بخش دوم: بازار اوراق بهادار چگونه اداره می‌شود؟
-*بخش سوم: سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار
-*بخش چهارم: اصطلاحات رایج در بازار اوراق بهادار
-*بخش پنجم: اصول خرید و فروش در بازار سهام
-*بخش ششم: کدام سهام را انتخاب کنیم؟
-*بخش هفتم:فرآیند فعالیت‌ها و فرم‌های مورد استفاده در بورس اوراق بهادار

 
 
 
 
 
 
 
 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال