تصویر الف مثل اقتصاد

الف مثل اقتصاد

کد کالا: 103001002
۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال

از سری کتابهای کندو

الف مثل اقتصاد

از آنجایی که علم اقتصاد با مسائل و تحولات اجتماعی و سیاسی پیوندی نزدیک دارد ، این باور رایج شده است که برای نوجوانان به دشواری قابل درک و پی گیری می باشد .از طرفی با انتشار کتاب های مختلف ِ "آشنایی با اقتصاد" برای کودکان و نوجوانان در کشورهایی که از اقتصاد پیش رفته و پویا برخوردار هستند ، این باور زیر سوال رفته است؛ زیرا بیان هر دانشی به زبان ساده از جایگاه ویژه ای در آموزش مفاهیم علمی برای نوجوانان برخوردار است .علم اقتصاد هم از این قاعده دور نیست .

 ولی باید توجه داشت که اینگونه کتاب ها ، هدف های آموزشی ندارند بلکه هدف، ایجاد علاقه و کنجکاوی در اموری است که هر روز در دنیای اقتصاد با آن سر و کار داریم .

کتاب الف مثل اقتصاد  مملو از مسائل جالب و سرگرم کننده و پر از نکات تاریخی است  . همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان  با موضوعات مطرح شده و نظریه های اقتصادی مرتبط با آن ها ، بخش هایی مجزا از اصل کتاب به آن افزوده شده است .

کتاب شامل فصل های زیر می باشد:

  • پول ، سکه
  • بانک ها
  • عرضه و تقاضا
  • موسسه سود ده یا بنگاه اقتصادی
  • داد و ستد

موضوعات در علم اقتصاد نه به صورت خطی بلکه شبکه ای به یکدیگر پیوند خورده اند ، به همین دلیل  در طول کتاب  پدیده ها از زوایای مختلف برانداز شده است . کتاب الف مثل اقتصاد نوشته لیویانا پروپات توسط کریم آقا محمدی و ژینا آقا محمدی برگردان و تالیف شده است و می توانید آن را از انتشارات بورس تهیه کنید.

 

نام کتاب : الف مثل اقتصاد

مولف : لیویانا پروپات

برگردان ، تالیف و گردآوری: کریم آقا محمدی، ژینا آقا محمدی

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۱۶۸

نوع جلد: شمیز

شابک: ۳-۰۹-۷۸۷۲-۶۰۰-۹۷۸

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال