تصویر گراهام و قدرت سهام رشدی، راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی از پدر سرمایه گذاری ارزشی

گراهام و قدرت سهام رشدی، راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی از پدر سرمایه گذاری ارزشی

کد کالا: 101117001
۱,۴۰۰,۰۰۰ ریال

از ویژگی‌های قابل‌توجه بازار سهام این است که همه می‌توانند برنده باشند. یک موج بلند، همۀ قایق‌ها را بالا می‌برد؛ ولی سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند به موفقیت پایدار در سرمایه‌گذاری دست پیدا کنند، باید رویکرد مناسبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشند. درک شرایط حاکم بر بازار و اهمیت داشتن حاشیه اطمینان در هر خرید به سرمایه‌گذاران، بنیانی مناسب برای ارائه و اجرای یک فرایند سرمایه‌گذاری موفق می‌دهد. نه‌تنها انتخاب مدل مناسب و قابل اتکا برای ارزش‌گذاری سهام، در موفقیت سرمایه‌گذاری بسیار مهم است، بلکه شیوۀ بررسی اطلاعات مختلف شرکت همچون صورت‌های مالی، بودجه و راهبرد تجاری نیز حیاتی می‌باشد.

کتاب حاضر، روش سرمایه‌گذاری رشدی مبتنی بر فرمول ارزش‌گذاری فراموش‌شده گراهام را ارائه می‌دهد. این روش به شما اجازه می‌دهد تا در یک راهبرد خرید و نگهداری که ریسک را تا حد مناسبی پوشش می‌دهد، شرکت‌های رشدی را به صورت دقیق و با اطمینان بالا ارزش‌گذاری کرده و به این ترتیب سبدی از دارایی با سود بلندمدت برتر فراهم آورید. کتاب حاضر، تمام ملزومات یک سرمایه‌گذاری موفق جهت شناسایی سود خالص در بازارهای متلاطم امروزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب، استفاده قابل‌توجه از نمونه‌های واقعی سرمایه‌گذاری درسهام رشدی از زمان شناسایی سهم (خرید) تا کسب سود (فروش) است. لازم به ذکر است که برای سرمایه‌گذاری موفق در سهام، شما همواره نیازمند فهم روابط مالی ـ رفتاری (روان‌شناسی بازار سرمایه) هستید. خوشبختانه در این کتاب به‌وفور در این خصوص صحبت شده است.

کتاب "گراهام و قدرت سهام رشدی، راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی" به قلم فردریک کی. مارتین و ترجمه آقای فرهاد جوانمردی کاشانی توسط انتشارات بورس به بازار کتاب عرضه گردید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال