تصویر زمان سنجی بازار

زمان سنجی بازار

کد کالا: 101044002
۱,۴۰۰,۰۰۰ ریال

زمان سنجی بازار

زمان سنجی بازار را می توان به صورت اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری با یک استراتژی معاملاتی مکانیکی که از یک یا چند اندیکاتور و یا استراتژی اثبات شده تعریف نمود. هدف یک سیستم زمان سنجی بازار موفق، سرمایه گذاری در بازار در طول روندهای صعودی و قرار گرفتن در وضعیت نقدی در طول روندهای نزولی ، به ویژه در طول بازارهای خرسی وحشی است. می توان از استراتژی زمان سنجی بازار برای همه نوع سرمایه گذاری از جمله سهام ، قراردادهای اختیار معامله سهام و شاخص، صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، اوراق قرضه و قراردادهای آتی استفاده کرد.  این دیگر با سرمایه گذار است که کدامیک از این دارایی ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کند چون اصول زمان سنجی برای همه آنها یکسان است. این کتاب دلایل و حقایقی را نشان می دهد مبنی بر اینکه چرا زمان سنجی بازار یک استراتژی سرمایه گذاری برتر در بازارهای نزولی است و چگونه می تواند احساسات و هیجانات سرمایه گذاران را از معامله سرمایه گذاری حذف یا حداقل کند تا اثر آن ها را به کمترین میزان ممکن برساند.

بنا بر این زمان سنجی بازار یک الگو و استراتژی سرمایه گذاری است که مقابل استراتژی خرید و نگهداری قرار می گیرد. این الگو با بهره گیری ترکیبی از تحلیل بنیادین و تکنیکال قصد دارد تا یک مدل پویای سرمایه گذاری را معرفی نماید . کتاب شامل فصل های زیر می باشد:

  • فصل اول : مفهوم زمان سنجی بازار
  • فصل دوم :استراتژی ها و تکنیک های زمان سنجی بازار
  • فصل سوم: کاربردهای زمان سنجی بازار
  • فصل چهارم : زمان سنجی و بخش های اقتصادی
  • فصل پنجم: چرخه های تجاری و تحلیل بازارها

کتاب زمان سنجی بازار یک کتاب غیر آکادمیک است و مطالب آن برآمده از مطالعات و پژوهش های متعددی در حوزه زمان سنجی است که صرفا منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آن می باشد و از لحاظ سطح بیان مطالب به نظر می رسد برای سرمایه گذاران حرفه ای ، دانشجویان، پژوهشگران و نهادهای سرمایه گذاری مفید باشد.

کتاب زمان سنجی بازار توسط علی بشیر پور، ابراهیم صابر، حسین محسنی به رشته تحریر در آمده و انتشارات بورس آن را به چاپ رسانده است.

 

نام کتاب : زمان سنجی بازار

مولفان: علی بشیر پور، ابراهیم صابر، حسین محسنی

نوبت چاپ: اول

قطع: رقعی

تعداد صفحات:۲۳۶ ص

نوع جلد: شمیز

شابک :  ۹۷۸-۶۰۰-۷۸۷۲-۲۵-۳

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال