• محصول
فروشگاه آنلاین انتشارات بورس

محصولات › سایر محصولات 

طراحی ارزش پشنهادی  

کد محصول: 2001934/001
  • نویسنده/مترجم: الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برنارد، آلن اسمیت/ بابک وطن‌دوست، حسام‌الدین ساروقی
  • شابک: 978-600-7677-07-0
قیمت: ۳۸۰٬۰۰۰ ریال
چکیده
کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعۀ استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متأسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور می‌کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. این کسب وکارها معمولاً دارای محصول، فناوری، چش مانداز، تیم قوی، سرمایه گذار و ارزش‌های خوبی هستند، اما تا زمانی که مشتریانی نداشته باشند که بخواهند برای ارزش ارائه شده از سوی آنها هزینه ای پرداخت کنند دوامی نخواهند داشت.


مشخصات
مشخصات ظاهری:۳۲۰ص.
یادداشت:
موضوع:طراحی ارزش پیشنهادی
مترجمان:بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی
شماره کتابشناسی ملی:۳۷۹۸۵۲۳